Therese

Så här ser jag på saken

Barnvakt

Publicerad 2009-04-27 19:22:20 i Allmänt,

Ja, denna dag blev ju inte som jag direkt tänkt mig. Imorse när jag vaknade hade jag absolut ingenting inplanerat och till min stora besvikelse så var det blåsigt och ganska mycket moln ute trots värmen så kunde man inte sitta ute.
Sen vid klockan ett så ringer min faster och undrar om jag har lust att vara barnvakt åt Julia och Johan medans hon och Oskar skulle åka in till stan för att handla lite saker. För just nu är Johan, 3 år, "allergisk" mot allt som heter Uppsala just nu. Så de kom hem hit och gjorde mig sällskap vilket var jättekul. Så idag har det blivit massor med lek både inne och ute! Som tack för allt så fick jag en ask med Noblesse, mums!!

   
1. Julia sitter och spelar bubbelspelet
2. Johan sitter och kollar på traktorer på Youtube, vilket är en storfavorit hos denna lilla kille.
3. Jag ute i blåsten
4. Sen kollades det även lite på byggare bob.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela