Therese

Så här ser jag på saken

Blir icke som man tänkt sig!

Publicerad 2009-04-12 19:25:45 i Allmänt,

Jag hade ju som jag skrev i tidigare inlägg planerat en heldag ute i solen. Men så blev inte fallet. Det visade sig att det blåste ganska mycket ute och det var inte alls lika varmt som det var igår så därför har det blivit en heldag inne och det har resulterat i en ännu mer rastlös Therese som absolut inte vet vad hon ska hitta på. Satt och kollade på matchen mellan laget i mitt hjärta, Real Madrid, mot Valladolid som spelades kl.17:00 och visades på tv4sport. Real vann matchen med 2-0 och avståndet med sex poängsskillnad mellan Barca och Real kvarstår.

Imorgon hoppas jag på att något kul händer. Lovar att det kommer att komma upp ett till inlägg med lite fler eurovision låtar.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela