Therese

Så här ser jag på saken

Dagens I-landsproblem

Publicerad 2009-04-28 14:17:36 i Allmänt,

För någon vecka sen så fick jag skavsår utav mina nya skor som jag har när jag är ute och går promenixer. För några dagar sen så trodde jag att de hade försvunnit men så fel jag hade. Igår var det första gången jag gick i ett par skor utan skavsårsplåster. Och idag så skulle jag bege mig ner till Råstaberg och hämta pappas cykel. Jag satte på mig mina skor och började traska. Tyckte att det kändes riktigt bra från början men när jag började närma mig cykeln så kände jag hur det bara började att göra ondare och ondare för varje steg som jag tog. Nu när jag kom hem så kollade jag på skavsåret och det såg inte så fräscht ut. Så nu åker det på ett nytt skavsårsplåster och jag hoppas på att det går över, för det v'ärsta jag vet är skavsår!

Alltså dagens I-landsproblem SKAVSÅR!
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-04-29 08:12:11

skämtar du med mig? jag har skavsår JÄMNT! du såg ju i egypten. på tal om de, jag har fortfarande märken efter myggbetten där? benen e svagt prickiga haha skumt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela