Therese

Så här ser jag på saken

.

Publicerad 2009-04-15 19:51:45 i Allmänt,

Måste meddela att ja tycker att du är väldigt dålig på att kommentera helt plötsligt. Förrut kunde jag ha massor med kommentarer när jag loggade in på min blogg men nu är det absolut inga, så det blir skärpning på den fronten. Funderar på om jag ska ta ett besök in till staden imorgon? Känner att jag inte bara orkar sitta hemma en hel dag och göra absolut ingenting. Då kan jag ju istället fördriva tiden med att kanske göra av med lite pengar istället. Jag behöver ju som sagt en klänning till bröllopet och det skulle ju inte sitta helt fel med några bra böcker eftersom jag har läst klart den tredje boken i Millenium serien. Till min stora glädje så läste jag idag att de troligtvis ska skriva klart Stieg Larssons fjärde bok som aldrig blev klar och publicera den.

Nu ska jag gå och sätta mig framför tvn och kolla på diverse program. Först på tablån står Roomservice och sen är det Grey's Anatomy.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela