Therese

Så här ser jag på saken

.

Publicerad 2009-04-28 20:12:21 i Allmänt,

Imorgon blir det tidig uppgång och ett långt monsterpass på restaurangen. Men jag tackar inte nej till jobb och framför allt inte pengar. Det skulle vara någon stor konferans med 270 personer. Klockan halv åtta är det inskrivning och kaffe och därför börjar jag då klockan 07:00 och sen ska de ha lunch och sen på kvällen blir det middag.

Har precis kommit hem efter en skön cykeltur, Ika gick medans jag cyklade. Tycker att det är riktigt skönt att gå ut och gå på kvällen efter en varmdag för luften känns "friskare" eller jag vet inte hur jag ska förklara det.


/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-04-29 08:10:12

lycka till på jobbet ;)

och hör av dig om du ska in nått på valborg :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela