Therese

Så här ser jag på saken

Ikea

Publicerad 2009-04-05 16:46:35 i Allmänt,

Nu har jag varit inne i nya Ikeahuset i Uppsala. Jag gillar det nya mycket mer än vad jag gillar det gamla. Det är så mycket större och det känns inte lika ihop trängt. Vi kom ju såklart hem med lite saker, tillbringare och sånt som man alltid behöver. Dessutom köpte vi med oss ett paket hem med Ikeas köttbullar som är grymt goda.

Nu ligger jag här i min säng med datorn i knät och mår inte helt okej. Jag känner mig ungefär som igår och det känns nästan som att huvudet ska sprängas. Så jag funderar allvarligt talat på att stänga av datorn och dra täcket över huvudet och hoppas att det går över, för om det är något jag hatar så är det huvudvärk.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela