Therese

Så här ser jag på saken

Ingen fara med mig!

Publicerad 2009-04-21 17:09:51 i Allmänt,

Har kännt mig som en pensionär nästan hela dagen efter att ryggen fucked upp sig. Men nu börjar det släppa och jag har faktiskt städat rummet trots smärtan, guldmedalj till lilla mig. Nu tänkte jag snart gå och börja laga mat, makaroner med bacon. Imorgon ska jag åka in till stan och göra en synundersökning till körkortet sen ska alla papper skickas in och sen är det bara ut och köra på vägarna som gäller. Om det är någon som har lust att hänga med så är det bara att höra av sig, till stan alltså!
På lördag och onsdag nästa vecka blir det jobb, skönt att lite pengar kommer in på kontot. Men det lät som att det inte skulle vara ute på Ultuna på lördag utan i ODD lokalen, lite osäker på vart den ligger. Men jag kollade upp på eniro och det verkade vara gångavstånd hem till mormor vilket är skön eftersom jag troligtvis kommer att sova där som vanligt då jag har jobbat kväll.


Jag vill tillbaka till Egypten och jag saknar Erika! Det var så skönt
där nere. Sol, bad och värme är det som gör mig lycklig!



 

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela