Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-04-15 11:39:22 i Allmänt,

Idag hade jag först tänkt åka in till stan, men igår när jag kom på tanken så kände jag på en gång att jag inte orkade det. Och imorse när jag vaknade så kände jag att det kanske skulle vara skönt att ta en promenix idag med. Men icke sa nicke. Igår när jag var ute och gick så låste sig höften på något konstigt sätt och det gjorde helt plötsligt jätteont att gå men som tur var så gick det över. Men imorse när jag vaknade så var det tillbaka igen, tråkigt. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och åka till Vattholma ikväll och kolla in tjejerna när de spelar match mot Börje.

 
Bilder från promenixen igår!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela