Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-04-22 15:09:24 i Allmänt,

Jag svävar fortfarande på moln efter gårdagens match. Jag går med ett leende på läpparna hela tiden och jag har kollat på de sista 10 minuterna som de har lagt ut på fotbollskanlens hemsida hur många gånger som helst. Och jag blir lika glad varje gång jag ser den. HALA MADRID!
Ska snart gå och klä på mig lite kläder för att ge mig ut på en lite promenad för att hämta en cykel nere i Råstaberg. Får hoppas att det inte blir något knas med ryggen för den har kännts helt okej hela dagen.
Pratade nyss med tatueraren och det lät riktigt bra. Ska maila in min tatuering så ska hon kolla på den och eventuellt ge lite förslag osv. Kunde även få reda på hur mycket den skulle kunna kosta. Så nu känns det som att det börjar röra på sig där med och snart kommer jag också att bli gaddad!

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-04-25 22:47:47

va blir de nu då? ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela