Therese

Så här ser jag på saken

Rastlös

Publicerad 2009-04-12 11:02:09 i Allmänt,

God morgon alla mina pigga bloggläsare.
Idag skiner solen förfullt också, är inte det underbart. Så jag tänker inom några minuter gå ut på mitt rum och sätta på mig bikiniöverdelen och bege mig ut i solen. Ser att det blåser lite grand men jag hoppas verkligen inte att det är kallt, då blir jag lite besviken. Som du kanske märker så står det inte alls så mycket på mitt schema denna dag, endast vistas så mycket som möjligt ute i solen, vilket inte är helt fel. Men jag börjar bli lite smått rastlös och går och suckar mest hela tiden över att det inte finns något att göra. Jag vet vad jag vill göra men det är ganska svårt att göra det. Jag vill ut och resa, helst utav allt skulle jag vilja vara borta i någon månad eller flera månader. Vad less jag blir nu när jag absolut inte har så mycket pengar på kontot så jag skulle kunna åka ut och resa.

Nu vet jag vad jag ska göra när jag får så mycket pengar, hänger du med då eller?

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela