Therese

Så här ser jag på saken

Sol och massor med sol

Publicerad 2009-04-11 18:47:05 i Allmänt,

Idag vaknade jag och insåg att siolen sken förullt utanför fönstret. Visst är det helt underbart att vakna upp och inse att det är sol? Så fort jag fick tillfälle så gick jag ut och satte mig i solen, det var hur underbart som helst. Det kändes som att jag var nere i Egypten igen för en liten kort stund. Det enda som saknades var Erika, lite musik och lite strandförsäljare.
Vid lunch så kom mormor hit och det börjades laga en stor påskbufé med massor av god mat. Det hela avslutades med lite rabarberpaj med vanlijvisp, mums filibaba.

Nu sitter jag här och är ganska rastlös. Hör och häpna jag har faktiskt lust att gå ut och gå en promenad i kvällssolen, tycker att det är ganska skönt.
Imorgon hoppas jag självklart på ännu mer sol så jag kan tillbringa många timmar ute på altan med en skål godis, det skulle inte sitta helt fel.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela