Therese

Så här ser jag på saken

Sol

Publicerad 2009-04-04 12:30:38 i Allmänt,

Dolen skiner förfullt utanför fönstret. Men jag sitter inne i huset långt ifrån den varma och sköna solen. Hur kan det komma sig? Jo, det är ju så att hela tjocka släkten kommer hit idag och firar Ika och då är det många saker som måste fixas, det ska städas hit och städas dit. Och då får inte lilla Therese någon möjlighet att sitta ute i solen, tyvärr, trots att hon mest utav allt hade velat det. Så jag tror nästan att jag ska smita ut i solen i någon eller några timmar och bara njuta, det är väl ingen som märker om jag försvinner ut en stund?!

/Therese

Kommentarer

Postat av: Ika

Publicerad 2009-04-04 15:31:22

Nej det märktes definitivt inte! :O

Du satt bara hur synligt som helst ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela