Therese

Så här ser jag på saken

Sova?

Publicerad 2009-04-26 13:16:43 i Allmänt,

Trots att det inte alls var så hårt och jobbigt på jobbet igår och att jag slutade vid 00:00 så känner jag mig så grymt trött idag. Jag har ont i hela kroppen och huvudet känns proppat med bomull.
Men det var faktiskt riktigt kul att jobba igår, det brukar det visserligen alltid vara, det var ju penisonärer som hade festen och det blir ju alltid lite speciellt då. Sen när allt var slut så tog jag den gröna faran och cyklade hem till mormor. Tänk om det skulle vara cykelavstånd hem till mormor från Ultuna för då skulle jag lätt cykla varje gång.

Snart ska jag gå och riva ut hela min garderob i ett hopp att hoppas på att hitta något att ha på sig sen när vi ska åka iväg och fira farfar.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela