Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2009-04-14 10:38:05 i Allmänt,

Nu är påsken över och allt är som vanligt igen, familjen är borta och jag sitter här själv. Men nu ska jag inte vara på ett klaga humör som det känns som att jag har haft de senaste dagarna. Även fast vädret inte visar sig från sin bästa sida så tror jag att det får bli en promend i vårvädret.

Åh vad jag skulle vilja vara i Egypten just nu, varmt väder och massor med sol och bad. Visst det behöver inte vara Egypten heller för mest av allt skulle jag vilja befinna mig på Kreta. Det känns som att kroppen vill utomlands igen. För jag drömmer massor med olika drömmar om Egypten och Kreta.

Nu ska jag sätta mig och kicka igenom lite olika sidor med klänningar och hoppas att jag ser någon som jag skulle kunna tänkas ha.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela