Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2009-04-07 10:38:24 i Allmänt,

Idag bjuder inte vädret på sin bästa sida, det är grått och trist och dessutom riktigt kallt. Så jag tror det blir en dag inne med boken luftslottet som sprängdes. Sen måste jag även fixa lite med min blivande tatuering och förhoppningsvis så åker jag och bokar en tid inom en snar framtid.
Sitter och är lite småsugen på att ta en tripp till kungliga huvudstaden inom några dagar. Men just nu verkar det som att det inte är någon som är så sugen på att följa med. Jag hade tänkt leta efter en kläning som jag ska kunna ha på min fasters bröllop i pingst. För det känns som att Stockholm har lite större utbud på klänningar än vad lilla Uppsala har.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela