Therese

Så här ser jag på saken

Toppen väder

Publicerad 2009-04-23 21:47:23 i Allmänt,

Imorgon har jag bestämmt mig för att åka in till stan, ska fixa synundersökningen till körkortet. Sen ska jag även leta reda på en svart kjol som jag ska kunna jobba i då jag jobbar i svarta jeans nu. Men jag känner att när det är lite finare serveringar så känns det bättre att ha kjol på sig så därför blir det prio ett på min inköpslista. Sen måste jag även ta ett besök på akademi bokhandlen för att köpa körskoleboken, har bara spel just nu men känner att det är nödvändigt att ha boken med. Grädden på moset måste ju vara att lönen trillar in imorgon och dessutom har Smhi sagt att det kommer bli toppen väder så vårskorna kommer att plockas fram och solbrillorna kommer att vara på hela dagen lång.
Och om jag är på humör så kommer jag att köpa med mig en sallad från Cupido hem för det är bara jag som ska äta hemma imorgon. Kan även tänka mig att det blir en glass, kameran hänger såklart med!
Låter det inte underbart?!


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela