Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2009-04-02 21:04:40 i Allmänt,

Idag var det till min besvikelse ingen värsting sol, den gömde sig bakom de gigantiska molnen. Så jag tillbringade hela dagen inne och blev helt uppslukad i boken som jag läser, flickan som leker med elden, så det hanns inte med så mycket mer idag. Städade rummet som behövdes och sen blev det en lång och skön dusch.
Imorgon tänker jag tillbringa dagen inne i stan strosandes i affärer, så om du har vägarna förbi så tycker jag att du hör av dig, jag hoppas att jag hittar ett par jeansleggings som det känns som jag letat en evighet efter.

Idag fick jag en Egypten vibb när jag skulle göra lunch. Det blev den lunch som jag åt för det mesta nere i Egypten. Toast med ägg, fast denna blev utan sallad och chips. Det blev riktigt gott och jag gör det troligtvis någon mer gång.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-04-03 18:15:13

jaa eller hur! ja vill fan till egypten i vinter igen, fast längre.. och i sommar vill jag utomlands två gånger xp haha sen tar jag ju gärna en till resa om ja hinner med, men pengarna lär ju knappast räcka till allt de där =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela