Therese

Så här ser jag på saken

Tråkbråk

Publicerad 2009-04-13 15:34:01 i Allmänt,

Jag fattar egentligen inte hur man kan ha så otroligt tråkigt. Dessutom så är det inget som känns speciellt kul, jag kan sätta mig framför tvn och efter fem minuter har jag lessnat och vill göra något annat. Så jag hoppas att du har lust att hitta på något kul i veckan för annars vet jag inte vad jag gör. Är lite sugen på en tripp till kungliga huvudstaden. Är det någon som är på? Om det inte är så får jag väl helt enkelt ta och åka själv. 
Tänkte sätta mig och kolla efter lite olika jobb och hoppas att man får napp på något. Någon måste ju vilja ha mig eller hur?

Tänkte dessutom sätta mig ner och göra lite små finjusteringar på tatuering och jag lovar att det kommer att komma upp en bild på den inom en snar framtid. Just nu funderar jag på om det ska vara en blomma med eller inte och om den ska vara med så har jag ett problem, jag vet inte vart den ska vara?!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela