Therese

Så här ser jag på saken

Tror du att jag lyckas?

Publicerad 2009-04-07 11:26:50 i Allmänt,

I höst fyller min morbror Micke 50 år och då vill han självklart åka utomlands, det var han som var med till Kreta förra sommaren. Självklart sa han direkt att Thailand skulle vara kul att åka till. Men efter en stunds eftertanke så kom vi på att det är regnperiod nere i Thailand vid den årstiden och därför gick det alternativet bort. Så nu verkar det som att det blir Cypern istället. Det är ju inte helt fel, en eller två veckor på Cypern. Men jag sitter nu och funderar på om det inte möjligtvis finns några fler ställen att åka till. Genast for tanken genom huvudet att det går ju faktiskt att åka till Egypten. Jag börjar lite smått att få en känsla av att jag vill åka tillbaka dit för det fanns några saker som inte hanns med, pyramider osv. Därför börjar jag nu lite smått att lägga fram en plan om hur jag ska försöka få alla att vilja åka till Egypten, troligtvis så är det ingen som kommer att nappa på det i familjen, men jag kan ju i alla fall försöka. Mest utav allt skulle jag ju vilja åka tillbaka till Kreta men i Oktober är det tyvärr inte så varmt som jag skulle vilja ha det om jag åkte utomlands.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-04-08 19:12:45

åååååååååh!!!! avundsjuk jag blir om ni åker till egypten :O

Postat av: Ika

Publicerad 2009-04-14 14:30:40

För mig spelar det ingen roll vart vi åker, men det som, jag vill mest till Cypern.



Att du ska kunna övertala mamma att åka dit är en på miljonen.



En i min förra klass kände någon som en arab kom fram till och fråga hur mycket han syster kostade! Lite läskigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela