Therese

Så här ser jag på saken

Varför sitter jag inne?

Publicerad 2009-04-10 14:48:17 i Allmänt,

Solen skiner förfullt och jag sitter inne och inte ute i solen. Hur kommer det sig? Jo, jag är snäll och hjälper mamma att städa i kylskåpet. Sen kan man ju fråga sig hur mycket jag egentligen hjälper till, då jag för det mesta har tillbringat min tid framför boken luftslottet som sprängdes riktigt bra bok. Egentligen är är alla tre böckerna i Millenium triologin av Stieg Larsson riktigt bra och jag rekomenderar verkligen dig att läsa böckerna om du har någon möjlighet.
Igår skickade jag in mina ansökningar om mina studieval till hösten. Antingen hamnar jag cirka 61 mil från Uppsala åt sydväst, alltså i Båstad, eller så hamnar cirka 76 mil norrut, alltså i Piteå, så nu är det framtiden som får utvisa åt vilket håll i Sverige som jag kommer att åka mot.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela