Therese

Så här ser jag på saken

Vilket väder.

Publicerad 2009-04-24 21:13:53 i Allmänt,

Åh jag var så glad imorse när jag vaknade och insåg att det var så bra väder som de sa att det skulle vara igår. Så jag åkte in till stan och gjorde syntestet, köpte teoriboken och köpte en kjol som jag kan jobba i. Är det inte underbart?
Imorgon ska jag in till stan igen, först ska jag kolla på när Ika dansar och jag måste även ta och köpa ett par strumpbyxor. Sen bär det av hem till mormor för att äta lite mat och sen ska jag byta om och låna hennes cykel och sen bär det av till jobbet. Skönt att jag är cirka fem minuter från där mormor bor, inte långt till sängen. Sen på söndag ska vi ut och äta och fira farfar som fyllde år den 20 april.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela