Therese

Så här ser jag på saken

Båstad

Publicerad 2009-08-30 22:23:39 i Allmänt,

Nu sitter jag här nere i Båstad i min lägenhet som jag hyr, den är riktigt mysig och jag tror att jag kommer att trivas här alldeles utomordentligt. Säger bara vilken utsikt. Hade inte tillgång till internet förens en timme sen. Skönt att ha tillgång till internet för det är verkligen inget bra på tv och sen är det skönt att prata med kompisarna på msn.
Känns lite ovanligt att jag är alldeles själv men det är ju en vane sak och sen så ska det ju skaffas nya kompisar, men ett från någon hemifrån någon gång ibland skulle inte vara helt fel.

Kan säga att det var skönt att pappa skjutsade ner mig för då kunde jag ha med mig fler saker än vad jag skulle kunnat haft m jag hade åkt tåg ner. Dessutom så for jag och pappa in till Elgiganten i Halmstad och köpte en miccro som behövdes då det inte fanns någon här i lägenheten. Sen blev det även lite känslosamt då pappa skulle åka hem men som sagt det är en vanesak och någon gång i livet ska man ju flytta hemifrån. Lite tråkigt bara att Ika eller mamma inte var med, mamma jobbade så därför kunde inte hon följa med. Men pappa sa att de skulle komma ner någon helg då när mamma var långledig.

Lovar att bilder kommer komma på lägenheten antingen imorgon eller i övermorgon, orkar inte lägga in de nu.

Kul att jag har skrivit två inlägg nu och inget utav de har publicerats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela