Therese

Så här ser jag på saken

En dag på stan

Publicerad 2009-08-25 20:54:13 i Allmänt,

Igår blev det en kudde från Ikea och även en dataväska fick fälja med därifrån. Men som klart så glömmer man ju alltid något och nu har jag kommit på vad det är så på torsdag efter jobbet blir det ett besök på Ikea för att köpa en klädhängare, diskborste och torkställning. Sen när man ändå är där så kanske man hittar något annat som man kan tänkas behöva.

Idag blev det nästan en heldag på stan. Mötte upp Erika runt elva. Var år och dar sen man såg den flickan och det var jättetrevligt att träffa henne igen. Nu får det verkligen inte ta lika lång tid igen och jag måste ju se hur längeheten ser ut, men det får jag väl göra när jag kommer hem någon helg.

Sen när jag kom hem var jag riktigt duktig och ställde mig och ströck mina två jobb blusar.
Imorgon vankas det jobb och så även på torsdag. Blir ett monsterpass imorgon dag+kväll vilket betyder att det blir övernattning hos mormor imorgon kväll. Så nu väntar duschen och sen ska jag ta en kexchoklad, om det finns någon kvar det vill säga?!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela