Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2009-08-14 11:17:23 i Allmänt,

Trodde att solen var ett minne blott efter igår och att regnet skulle ösa ner idag när jag vaknade. Men jag hade fel vilket gör mig glad. Solen skiner och det hoppas jag att den gör hela dagen. Läste på Aftonbladet att det var kaosväder i Sverige igår. Ungefär som för en vecka sen då när himlen öppnade sig och vi fick runt 23 mm på 45 min, under samma tid fick farmor och farfar som bor cirka en kilometer ifrån oss 40 mm. Kan ju säga att det var ganska lokalt då några som bor en bit ifrån oss bara fått 8 mm.

Idag hoppas jag på att jag får bilderna på lägenheten och att de ser bra ut för då tar jag den, orkar inte leta mer. Känns som att allt nästan är uthyrt.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela