Therese

Så här ser jag på saken

Hur stor är sannolikheten?!

Publicerad 2009-08-04 15:58:33 i Allmänt,

Var in till stan och träffade girlsen igår, Malin och Mikaela. Drog till Kap och spelade lite minigolf. Det var riktigt kul med mycket skratt och bollar som studsade fel. När vi sen hade gått alla 18 hål så skulle slagen räknas ihop. Mikaela började räkna ihop sin, 65 slag sen räknade hon ihop Malins 65 slag och slutligen min 65 slag. Hur är det möjligt att alla lyckades få lika många slag. Sen drog vi en sallad på Cupido och drog till bryggan och smaskade i oss den. Änderna verkade gilla Mikaelas bröd mer än vad hon gjorde. Efter salladen blev det lite presentutdelning. Fick världens finaste fotoalbum utav Mikaela med bilder från studenten. Det var när jag öppnade det och kollade på alla bilderna som det verkligen slog mig hur mycket jag saknar klassen. Utav Malin fick jag en rolig bok med massor av fotbollsfrågor, hehe så nu kan jag sitta och nörda mig.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela