Therese

Så här ser jag på saken

Kunde inte hålla mig..

Publicerad 2009-08-20 12:51:42 i Allmänt,

Jaha då sitter jag här ändå. Jag skulle ju försöka att inte sätta mig här framför datorn för att vila mitt huvud från den kraftiga huvudvärken från igår. Men nu är det så att jag äntligen har fått svar från den kursansvarige och dessutom så fick jag det svaret jag ville ha. Så nu är lägenheten fixad ska bara sätta in septemberhyran i förskott. Du kan se två bilder från lägenheten nedan.

När Ika kommer hem sen så ska jag även ta och tjata lite på henne så att vi fixar min bloggdesign som inte fixats än, som jaghar sagt.

Nu ska jag ta och äta upp min kexchoklad som ligger på bordet här brevid mig och så ska jag stänga av datorn och lägga mig och läsa boken Asyl.


 
Mitt vardagsrum och utsikt från balkongen! 


 

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela