Therese

Så här ser jag på saken

Läggdags

Publicerad 2009-08-18 23:23:20 i Allmänt,

Börjar lite smått fundera på att krypa ner i min otroligt sköna säng och sova så att man vaknar pigg och utvilad imorgon när det vaknas en tur på stan. Det är några saker som jag ska kolla upp och några saker som jag hoppas på att jag köper.
* En liten väska på Accent eller någon annan affär, men jag har hittat en billig på Accent så det blir nog den.
* Svarta jeansleggings från VILA, gärna med fickor.
* En vit stickad tröja (Finns antingen på VILA eller Vero Moda.)
* Stadsbusskortet måste laddas på inför nästa vecka då jag ska jobba.
Sen är det lite andra små saker som ska köpas som kan vara bra att ha inför flytten ner till Båstad.

Har gått och nyst nu i några dagar och desstuom har herr halsont gjort sig påmind lite då och då. Är det en höstförkylning som lurar i vassen mån tro?!

Nej, nu blir det sängen och så får vi hoppas att det inte är någon förkylning som bryter ut i kroppen.

/Threrese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela