Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-08-24 10:43:49 i Allmänt,

Måndag idag vilket betyder att det är en ny vecka med nya bekymmer eller kanske nya möjligheter. Denna vecka ser ganska fullpropad ut så den som vill träffa mig innan jag drar iväg till Båstad får ta en kölapp och vänta på sin tur, hehe nej då.

Så här ser veckans schema ut:
Måndag: In till stan med mamma.
Tisdag: In till stan och träffa Erika.
Onsdag: Jobba Ultuna dag plus kväll.
Torsdag: Jobba Ultuna.
Fredag: Hundvakt.
Lördag: Flytt ner till Båstad.
Söndag: ?

Nu ska jag gå och ställa mig i duschen för att sen göra mig i ordning för att åka in till stan. Blir ett besök på Ikea kudde ska inhandlas och sen så får vi se om det följer med en dataväska hem?!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela