Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-08-10 15:51:31 i Allmänt,

Veckorna går riktigt fort och utan att jag tänker på det så kommer att sitta nere i Båstad om några veckor. Letar just nu förfullt efter en lägenhet. Hoppas att jag har en pågång och jag sitter och väntar på att personen som hyr ut lägenheten hör av sig och att jag får hyra den, skulle vara så skönt att ha det klart nu.

Igår var det som sagt den årliga Tenstadagen. Jag tyckte inte att schemat så såg intresant ut från början och det visade sig inte vara det sen heller. Flyguppvisningen blev inställd då piloten var sjuk och hundfreestylen blev även den inställd då hunden var halt. Det enda som jag hurrade riktigt för var komikern, Lasse Nielsen, som var där även för några år sen och han var lika bra denna gång. Något som var mindre roligt var dessa myggjävlar, som min lilla kusin så fint uttrycker det, de var fan överallt och idag ser man spåren av de, miljontals myggbett.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela