Therese

Så här ser jag på saken

Mjölkkonferans

Publicerad 2009-08-28 12:52:05 i Allmänt,

Lite piggare idag än vad jag var igår vid den här tiden. Märks att kroppen inte är van att jobba efter det långa "sommarlovet". Hade förväntat mig mycket jobb på restaurangen i somras men de stängde restaurangen istället och renoverade den vilket behövdes det med.
Så i förr igår och igår fick jag äntligen jobba. Det var dags för en två dagars lång mjölkkonferans. Ja du läste rätt. Fråga mig inte vad de pratade om för vi tog bara hand om maten. Märktes att det var mjölmänniskor för de ville ha mjölk till allt. På onsdagen fick de mjölk till maten, ungstekt lax med potatis. På onsdagkvällen var det även en liten middag på kvällen. Det regnade hela dagen och det var bestämmt att det skulle vara grillbuffé och de skulle sitta ute. Men som tur var så slutade det regna och solen började skina så det var bara att flytta ut alla saker och hoppas på att regnet inte skulla börja falla igen. Efter maten blev det även lite underhållning på Viba Femba, möcket trevligt. Arbetspasset slutade vid 22:00 och nästa morgon var man där klockan nio igen och började med att duka sen åktes det upp på kaffet och sen var det dags för lunch. Sen när jag skrev ut mig vid 14 så var det bara att fara till Ikea och fixa de sista sakerna som behövdes inför flytten.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela