Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-08-19 15:35:52 i Allmänt,

Kom hem från stan för cirka en timme sen. Köpte jeansleggingsen på VILA. Väskan som jag satt på Accent i Stockholm fanns självklart inte i Uppsala, vad hade jag väntat mig. Den stickade koftan fanns inte heller i Uppsala än. KOm även hem med svarta strumpbxor som behövs till jobbet nästa vecka.

Har precis skickat iväg ett mail till kursansvarige, igen, angående kursen då det är lite frågetecken kring den. Han hörde av sig förra veckan och sa att han skulle höra av sig denna. Så jag skickade iväg ett mail i måndags där jag fick till svar att han skulle höra av sig idag tror du att jag hade något mail i inkorgen när jag kom hem och kollade den?! Nej, så nu har jag skickat iväg ett igen.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela