Therese

Så här ser jag på saken

Regnet det bara öser ner

Publicerad 2009-08-13 21:32:54 i Allmänt,

Trots mörkret utanför fönstret så hör jag hur regndropparna slår mot marken, kylan tränger sakta men säkert in genom det öppna fönstret.
Kom inte hem med någonting från Gränby. Såg en tröja på Vero Moda i Stockholm som jag älskade men kände att jag egentligen inte behövde den så jag tänkte att jag kunde köpa den i Uppsala om den fanns. Uppe på Gränby fanns den inte kanske inte så förvånande om jag nu tänker efter. Vero Moda blev så mycket sämre uppe på Gränby sen de byggde om så nu sätter jag mina förhoppningar på att den finns nere på stan för nu känns det som att den skulle passa jättebra i min garderob till hösten. Tänkt en kall och regning dag nere i Båstad och att kunna sätta på sig en skön stickad tröja skulle inte vara helt fel, så jag får ta och leta upp den och köpa den helt enkelt. Kom inte heller hem med någon väska även där får jag vända mina blickar ner till centrum och hoppas på att det har någon intressant där nere. Kanske blir en tur nästa vecka, någon som vill hänga med?
Idag har även de sista frågeteckerna kring utbildningen klarnat. Känns som att det kommer att bli riktigt bra när det väl drar igång.

Imorgon blir det som sagt frissan och det är redan bestämmt hur jag ska klippa mig. Toppar bara topparna och behåller längden och sen så klipper jag upp luggen i en snelugg igen då den växer som ogräs..

Erika..... Vart har du tagit vägen, känns som att det var år och dar sen vi sågs och hördes! Hitta på något snart kanske?

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela