Therese

Så här ser jag på saken

Sol och Tenstadagen

Publicerad 2009-08-09 11:46:02 i Allmänt,

Ska alldels strax gå ut och sätta mig i solen och steka lite gran, måste ju ta vara på värmen medans den är här. Sen blir det en snabb dusch för att sedan byta om för att åka upp till Tenstadagen som är varje år andra söndagen i augusti, tradition. Tyckte inte att det såg ut som att det var så mycket intressanta grejer detta år. En ståuppare kommer, det kan bli skoj, sen var det inte så mycket mer. Ika ska dansa, vilket alltid är en tradition det med.

Nej, nu väntar solstolen och iPoden. Hoffmaestro & Chaaras låtar går varma i min iPod under sommrarna, Sveriges bästa liveband som jag tyvärr inte har haft möjligheten och sett live men någon gång får jag möjligheten att göra det.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela