Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-08-02 16:00:24 i Allmänt,

Har haft så oerhört tråkigt de senaste dagarna, så jag vet inte vart jag ska ta vägen, därav har uppdateringen blivit som den blivit. Idag har det inte gjorts mycket. Satt och nördade mig framför The Sims 3 men ledsnade ganska snabbt så nu sitter jag och lyssnar på Green Days senaste skiva. Kan verkligen rekomendera den.

Nu ska jag gå och slå in lite presenter till Mikaela. Ska in till stan imorgon och ta en fika med Malin och Mikaela och då tänkte jag att hon få sina presenter.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-08-02 17:49:57

haha jag märkte det, åkte in till uppsala en snabbis, inte alls lika fint väder där xp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela