Therese

Så här ser jag på saken

Tidigt!

Publicerad 2009-08-11 08:40:19 i Allmänt,

God morgon alla morgonpigga läsare!
Idag har det blivit en tidig uppgång. Jag och Ika tänkte dra till Stockholm och shoppa lite, om vi hittar något det vill säga. Men det blev en lite tidigare väckning än vad jag tänkt mig. Vid klockan 06:00 vaknade jag utav att det lät utanför mitt öppna fönster. Antingen var det de som fåller på och dikar eller de som håller på med Inges hus som började jobba, skaffa en normal arbetstid? Du kanske funderar på varför jag inte stängde fönstret då när det började låta och det var för att det var så grymt varmt inne på rummet.

Nej, nu har jag inte tid måste göra mig i ordning!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela