Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2009-08-18 15:16:30 i Allmänt,

Veckorna bara rullar fram i monsterfart och snart sitter jag nere i Båstad, skoj. Igår regnade det hela dagen vilket i sin tur gjorde att man inte hade lust med ett piss. Låg mest och läste bok, Asyl av Liza Marklund. Sen på kvällen var det tv dags. Först Lipstick Djungle och sen Prision Break, i love it.
Imorse när jag vaknade så såg inte vädret så speciellt trevligt ut. Stora mörka moln täckte himlen och jag förväntade mig en dag med regn och rusk och jag hade ganska rätt. Regnet började falla ganska snabbt efter att jag hämtat posten och sen någon timme efter det började det dessutom åska. Men nu verkar det som att solen vill tränga fram.
 
Imorgon funderar jag på att ta en runda på stan och kolla om det finns något i staden Uppsala. Om det är någon som vill hänga med så är det bara att du hör av dig. Nästa vecka låter det även som att det blir ett besök på stan för att träffa Erika, var evigheter sen man såg den flickan!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela