Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2009-08-13 11:38:17 i Allmänt,

Jag vet att det har varit kass bloggning de senaste dagarna, kan inte göra något åt saken. Ska snart gå och ställa mig i duschen och sen göra mig i ordning för att åka in till stan och hälsa på mormor. Hoppas även på att det kanske blir ett litet besök uppe på Gränby är på jakt efter en liten väska. Har sett en på accent och om jag inte hittar någon annan så blir det nog den.
Igår ringde jag ett samtal till en lägenhetsuthyrare nere i Båstad eftersom allt nästan är fullt så förväntade jag mig att även hon skulle säga att hennes lägenhet var uthyrd. Jag hade rätt den hon har annonserat om är uthyrd men så säger hon att hon har en till lägenhet som hon kan hyra ut så hon skulle skicka bilder på den antningen idag eller imorgon och om den ser bra ut så tar jag den, orkar inte leta längre.

Imorgon blir det besök hos Jesscia för en liten klippning och senare på kvällen så ska vi upp till farmor och farfar och grilla.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela