Therese

Så här ser jag på saken

Trevlans

Publicerad 2009-08-14 22:50:59 i Allmänt,

Det var riktigt trevligt uppe hos farmor och farfar. Maten och sällskapet var gott och nu är jag riktigt trött. Skulle allvarligt kunna gå och lägga mig och somna på direkten.

LIte gulligt att mina kusiner inte vill att jag ska flytta så långt bort. De vet ju vart Göteborg ligger och det ligger långt bort och då ska jag flytta till Båstad som ligger ännu längre bort. Idag på eftermiddagen ramlade även bilderna på lägenheten in och den såg riktigt mysig ut. Så jag ska ringa imorgon och säga att jag är intresserad och höra om lite små saker som uppsägningstid osv. Dessutom vill jag skriva ett halvårskontrakt för att sen kunna förlänga det till sommaren runt jul, känns inte som att det skulle vara något problem. Så det känns skönt att det är fixat så nu är det bara kurslitteratur som ska köpas, har även två böcker från kursen som jag gick på nere i Växjö i höstas som ska läggas ut för försäljning.

Nu ska jag gå och ta lite godis och sen kanske slå på en bra film.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela