Therese

Så här ser jag på saken

Tv-tittande

Publicerad 2009-08-23 19:40:50 i Allmänt,

Blogglusten har verkligen varit på noll idag och det kan man inte göra så mycket åt. Dessutom så känns det som att det ligger en huvudvärk i huvudet som väntar på att bryta ut så datorn har inte använts så flitigt. Pappa lånade den dessutom mitt på dagen för att kolla på Formel 1 då vi inte har Viasat Sport motor så får jag fixa fram olika streamar då när det är race. Hur ska det gå då när jag flyttar ner till Båstad?

Annars så har jag mest legat här framför tvn och kollat på diverse saker mesta dels friidrotts VM.
Nu sitter jag och smaskar på en kexchoklad de är så gudomligt goda. Tror inte jag skulle klara mig utan de. Imorgon blir det stan med mamma som är ledig. Det är lite saker som måste fixas inför flytten och sen på tisdag får jag äntligen träffa Erika. Det var evigheter sen vi sågs sist.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela