Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2009-12-18 21:17:02 i Allmänt,

Vilken dag säger jag bara. Känns som att det har varit mycket som skulle göras. Men nu med en närmare eftertanke så var det inte mycket som skulle göras men det var såna jobbiga och tunga saker. Först var det den tredje inlämningen på webbdesignen som skulle göras klar och sen var det bara att ta tag i radions historia hemsidan. Blev några timmar hemma hos Goffe där vi satt och lade in alla olika sidor. Det mesta jobbet är gjort, vilket är skönt!
Sen skyndade jag mig ner till radion för att göra lite VT då jag sänder inatt mellan 01-02 så det är bara att lyssna på Radio Båstad om du har lust och tid.

Nu sitter jag här i soffan och har tvn på i bakgrunden tänkte sätta mig och kolla på gårdagens paradise hotel avsnitt på tv6play.
Imorgon flyger jag hem, ska bli otroligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela