Therese

Så här ser jag på saken

Läste jag rätt?!

Publicerad 2009-12-15 21:52:39 i Allmänt,

Var precis inne på Itslearning och kollade om de hade rättat min idviduella uppgift i organisation och kreativitet. Trodde inte att de hade gjort det men till min stora förvåning så hade Leif gjort det. Jag var tvungen att titta en extra gång om det verkligen stod ett VG som betyg. Detta trodde jag verkligen inte, trodde max på ett G.

Idag har det inte varit några lektioner men det har ändå varit saker att göra. Var nere på radion vid elva och började då redigera tomteintervjun som ska sändas på måndag mellan 11-13 i Radio Båstads rimmstuga, det får du inte missa. Och sen har jag och Anna spelat in det första julprogrammet som sänds på torsdag mellan 11-13, programmet handlar om julstök och det tycker jag inte heller att du får missa. Sen har jag även hunnit med att klämma in ett webbgruppsmöte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela