Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-12-14 21:14:36 i Allmänt,

Nu är det inte många dagar kvar tills det är jullov och tills jag sitter hemma i soffan med familjen.
Idag var det en medelhavsbufé nere på radion istället för ett traditionellt julbord, möcke trevligt. Sen har det inte gjorts många knop denna dag. Men imorgon blir det andra bullar. Först ett litet webbmöte på morgonen med alla webbansvariga om radions historia. Sen ska mitt och Annas julprogram spelas in och sen ska även tomteintervjun klippas och så ska jag även se till att få klart uppgift3 till webbmedian så jag slipper den.
Sen är det nog slut med skoluppgifter förrutom de som vi får under lektionerna. Känner att lovet kommer alldeles perfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela