Therese

Så här ser jag på saken

Nostalgi

Publicerad 2009-12-05 17:37:40 i Allmänt,

I gårdagens idol gästades de av pojkbandet Westlife och genast sattes mitt gamla Westlifehjärta i brand. De var en utav alla mina idoler som jag hade under min barndom och självklart slår mitt hjärta fortfarande lite grand varje gång jag ser eller hör deras låtar och likadant igår.
Samtidigt i en annan del utav Sverige så uppträdde ett annat pojkband. Backstreet Boys hade ett bejublad konsert i Hovet, Stockholm. Självklart var ju även jag en litet Backstreet Boysfan och det är samma sak där som med Westlife när jag hör deras låtar.
Så nu när jag åker hem om två veckor så ska jag damma av skivorna och lyssna på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela