Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-12-13 20:27:26 i Allmänt,

Då var snart denna vecka slut och det är dags att börja på den sista skolveckan innan jullovet. Endast tre dagar skoldagar nästa vecka. Vet att jag har nämnt det förrut men denna tid här nere har gått riktigt fort, kändes som att det var nyss som jag satt i bilen påväg ner hit med packningen och det var ett nytt kapitel i mitt liv som startade och vipps så är det jullov.

Idag har jag varit duktig och städat och tvättat så slipper jag tänka på det i veckan, då det är lite annat som det måste tänkas på, innan jag far hem på lördag.
Imorgon är det ingen skola men Hasse är så snäll så han har fixat ett medelhavsbord till oss nere på radion, istället för ett traditionellt julbord.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-12-14 14:09:39

haha eller hur :P

jo de e ju alltid trevlig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela