Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-12-27 22:27:26 i Allmänt,

Har varit lite tyst här på bloggen i några dagar, har inte haft någon blogglust men det ska det bli ändring på. Här kommer en liten sammanfattning om vad jag har haft för mig de senaste dagarna.

Julafton: Grötfrukost hemma hos mormor. Sen vidare upp till kusinerna i Månkarbo där vi åt julmat umgicks och hade trevligt och väntade på att tomten skulle komma med julklapparna. Efter en stund gjorde han det och jag fick många fina julklappar, tack så mycket!

Juldagen: Tidig uppgång då jag och pappa följde med farfar in till Onoff för att handla en plattv. Ganska mycket folk om man säger så. Sen spenderades hela dagen framför vårat Nintendo Wii som mamma och pappa har köpt.

Annandagen: Blev en tidig uppgång denna dag med då jag skulle med farmor och farfar för att kolla på när Julia skulle tävla, hoppning. Fem minuter innan de skulle komma och hämta mig så ringer de och säger att tävlingen var inställd. Så då var det bara att klä av sig och krypa ner i sängen ihop om att kunna somna om, vilket var lönlöst.
Sen blev det hastigt men roligt annandagsbandy på Studenternas då Sirius tog emot Falun. Jag och pappa stod i kiosken och sålde korv.

Idag for vi in till stan, till mormor, och åt lite mat och sen blev det ett besök på Siba respektive Elgiganten i jakt efter en digitalkamera till mig. Men ingen hittades, tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela