Therese

Så här ser jag på saken

Therese tipsar

Publicerad 2009-12-05 11:12:18 i Therese tipsar!,

Det var ett tag sen jag tippsade om något, men nu tänkte jag ta tag i det igen. Denna gång är det återigen en låt som det kommer att tipsas om. Det är ingen mindre än Lady Gagas låt Bad Romance. Hon är helt otrolig alla låtar hon sjunger blir stora. Och jag kommer ihåg för cirka två veckor sen då Hasse spelade upp denna låt och jag tyckte inte direkt att det var en sån bra låt, men eftersom det var just Lady Gaga som sjöng så skulle den ju bli stor. Och vem är det nu som sitter och spelar denna låt om och om igen och fullkomligt älskar den?!
JO, JAG!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-12-07 15:00:17

älskar den :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela