Therese

Så här ser jag på saken

Blev inte riktigt som jag tänkt mig

Publicerad 2009-02-25 22:45:08 i Allmänt,

Matchen mellan Real Madrid och Liverpool blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag hittade en bra stream med engelska kommentatorer och bra bild men efter en kvart så dog den och jag fick börja leta efter en ny och det tog en bra stund innan jag hittade en som fungerade. Så har det fortsatt i stort sett hela matchen så jag har inte en sån där känsla som man brukar ha om de har gjort en bra eller dålig match. Så jag vet inte riktigt vad jag ska säga om matchen. Matchen slutade 0-1 till Liverpool och nu måste Real göra mål borta i England om två veckor då returen väntar. Jag kommer tyvärr att misa matchen eftersom jag befinner mig på varmare breddgrader. Men sånt är livet och jag hoppas verkligen att Real går och vinner den matchen.

Nu tänkte jag ta och krypa ner i min säng och hoppas att jag känner mig friskare imorgon och att febern aldrig "slår ut" ordentligt.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela