Therese

Så här ser jag på saken

Dagens I-landsproblem

Publicerad 2009-02-18 19:04:44 i Allmänt,

Ännu en gång så väljer tv4sport att inte visa Real Madrid matchen på lördag, men denna gång är det istället för en annan fotbollsmatch. Så denna gång är jag inte lika sur som i helgen. Så nu accepterar jag att jag är tvungen att få se matchen på datorn via någon spansk-stream med en spansktalande kommentator.
Men jag har hela tiden trott att matchen ska spelas på söndag och då hade jag inget problem med det. Men nu när jag har insett att matchen spelas på lördag och inte på söndag. Och inte nog med att den spelas på lördag utan matchen börjar klockan 20:00 den som är uppmärksam och vet att jag är en melodifestivalnörd vet att det blir en kollision då i och med att melodifestivalen börjar exakt samma tid. Som tur så har jag min kärlek, min lapptop, och via den så kan jag kolla på matchen samtidigt som jag kollar på melodifestivalen på tvn.

Dagens I-landsproblem? Vad skulle du kolla på, melodifestivalen eller en fotbollsmatch med Real Madrid?

 eller



 

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela