Therese

Så här ser jag på saken

Duktig

Publicerad 2009-02-13 15:19:38 i Allmänt,

Hör och häpna idag har jag tagit tag i mig själv och gjort ett riktigt jobbigt träningspass, stod på crosstrainiern i ca en halvtimme och sen lite styrka på det så nu känner jag mig riktigt duktig. Sen har jag varit ännu duktigare och betalat min del av resan till Erika så nu är jag drygt 4000 kronor fattigare, men det är det värt. Eller hur Erika?

  Detta är skorna som jag är olyckligt kär i..                                 
  Här har vi de otroligt sköna Clarks Natalie. Var lite osäker på den gröna färgen först men att de var så otroligt sköna övervägde allt.        

/Therese

          

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-02-15 18:38:05

självklaet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela