Therese

Så här ser jag på saken

En dag i stan

Publicerad 2009-02-11 18:23:39 i Allmänt,

Blev en skön dag i stan idag. Satt en hel del på mammas jobb och ibland kunde jag även vara riktigt snäll och hjälpa till. Efter att ha suttit på jobbet en stund så gick jag ut på stan men insåg ganska snabbt att jag inte skulle hitta något så jag gick och köpte lite lunch och gick tillbaks till mammas jobb och åt den.

Du som känner mig vet att jag älskar skor av alla dess slag, jag skulle aldrig kunna få för lite av de. Det kan vara därför jag blev utsedd till klassens dojja. Och idag kom jag hem med ett par nya skor. Kunde även ha blivit två par men de andra paret var inte riktigt bra. Så nu har jag blivit olyckligt kär i ett par skor. Funderar lite smått på att köpa de ändå och lägga i en halvsula och hoppas att det fungerar då. Lovar att det kommer komma upp bilder på skorna senare.

Nu ska det kokas kaffe, för mamma och pappa kommer hem snart.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela